Isnin, 19 Ogos 2013

SET SUAMI IDAMAN BIO_ASLI

Rahsia Kebahagiaan Rumahtangga Dengan Produk BioAsli
(Ruang ini untuk dibaca oleh pasangan suami isteri sahaja)
Minum Minyak Kelapa Dara iaitu VCOP @ VCOHS @ CVCO (Kekuatan Dalaman)
Di antara syarat untuk kebahagiaan rumahtangga (keintiman perhubungan) anda memiliki tubuh badan yang sihat. Dengan minyak kelapa dara (VCOP + VCOHS @ CVCO) organ dalaman seperti jantung, buah pinggang, hati, saluran darah, prostat dan lainnya akan berfungsi dengan efisyen, memberikan kekuatan maksima. Hasilnya, perjalanan darah akan lancar, hormon untuk keperluan keintiman terhasil dengan banyak. Libido (keinginan dan daya seks) anda meningkat secara alami. Daya tahan tubuh meningkat. "Anda suami, gagah sebagai nakhoda, sementara anda sebagai isteri, hebat menempuh gelombang".
Sapukan VCOP @ VCOHS pada alat kelamin anda selepas mandi setiap hari


VCOP berfungsi sebagai pemangkin regenerasi kulit. Kadar pertumbuhan sel baru lebih cepat. Kulit memberikan keanjalan maksima, pembuluh darah di lapisan atas kulit segar dan elastik, memberikan kelancaran pengaliran darah, sementara otot di lapisan bawah kulit mempunyai daya kekuatan untuk mengembang dan menguncup. Anda sedia maklum kesan demikian untuk saat bahagia anda. Selain itu VCOP @ VCOHS mampu membunuh sebarang jangkitan seperti kulat, virus dan bakteria, selain mampu memberi penyelesaian kepada kaum adam & hawa yang sudah lanjut usia.
Amalkan menggunakan Losyen 3 Lines (Lelaki)
Dengan menyapu dan mengurut menggunakan Losyen 3 Lines, ianya akan membantu meningkatkan sistem peredaran darah dan kelegaan pada alat kelamin lelaki. Seterusnya, ia membantu proses ketegangan dan pengembangan ke tahap maksimum. Boleh digunakan sekerap mungkin.
(Lihat Gambar Urutan)
Amalkan minum Kopi Nanduk
Kopi Nanduk adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga. Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Malah ia juga mampu menguatkan otot badan anda. Dengan rasa hebat aroma kopi, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda.
Dengan mengamalkan minum Kopi Nanduk, ia dapat
membantu mempertingkatkan daya keupayaan seks anda secara semulajadi. Tahap kesihatan anda akan meningkat dalam jangka masa panjang.
Amalkan menggunakan Losyen Power 31 (Lelaki)
Diformulasi khusus untuk lelaki yang cepat klimaks. Suami disyorkan memakai Losyen Power 31, 30 ~ 60 minit sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapu 2 @ 3  titis dan lumur rata pada bahagian berkenaan (alat kelamin lelaki terutama bahagian leher "sensitive area"). Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh terlebih dahulu alat kelamin suami sebelum bersama isteri. Anda akan mampu bertahan lama. (1~2 jam).
Kesan selepas menggunakannya, suami akan jadi lebih segar dan berdaya tahan serta pelayaran lebih lancar, jauh dan menghangatkan.


www.bio-asli.com/daftar.asp?id=xtream

2 ulasan:

  1. Rahsia Kebahagiaan Rumahtangga Dengan Produk BioAsli. memberikan kelancaran pengaliran darah, sementara otot di lapisan bawah kulit mempunyai daya kekuatan untuk mengembang dan menguncup.

    BalasPadam