Isnin, 19 Ogos 2013

SET ISTERI IDAMAN BIO_ASLI

Rahsia Kebahagiaan Rumahtangga Dengan Produk BioAsli
(Ruang ini untuk dibaca oleh pasangan suami isteri sahaja)
Minum Minyak Kelapa Dara iaitu VCOP @ VCOHS @ CVCO (Kekuatan Dalaman)
Di antara syarat untuk kebahagiaan rumahtangga (keintiman perhubungan) anda memiliki tubuh badan yang sihat. Dengan minyak kelapa dara (VCOP + VCOHS @ CVCO) organ dalaman seperti jantung, buah pinggang, hati, saluran darah, prostat dan lainnya akan berfungsi dengan efisyen, memberikan kekuatan maksima. Hasilnya, perjalanan darah akan lancar, hormon untuk keperluan keintiman terhasil dengan banyak. Libido (keinginan dan daya seks) anda meningkat secara alami. Daya tahan tubuh meningkat. "Anda suami, gagah sebagai nakhoda, sementara anda sebagai isteri, hebat menempuh gelombang".
Sapukan VCOP @ VCOHS pada alat kelamin anda selepas mandi setiap hari
VCOP berfungsi sebagai pemangkin regenerasi kulit. Kadar pertumbuhan sel baru lebih cepat. Kulit memberikan keanjalan maksima, pembuluh darah di lapisan atas kulit segar dan elastik, memberikan kelancaran pengaliran darah, sementara otot di lapisan bawah kulit mempunyai daya kekuatan untuk mengembang dan menguncup. Anda sedia maklum kesan demikian untuk saat bahagia anda. Selain itu VCOP @ VCOHS mampu membunuh sebarang jangkitan seperti kulat, virus dan bakteria, selain mampu memberi penyelesaian kepada kaum adam & hawa yang sudah lanjut usia.
Amalkan menggunakan Firming Cream (Wanita)
Kini gabungan herba terpilih, diadun bersama minyak kelapa dara, memberikan harapan yang menakjubkan bagi pertambahan saiz serta memperbaiki kontur payudara hanya dalam masa 6 minggu.
Cara Pengunaan :-
Sapukan Firming Cream pada waktu pagi dan malam. Buat urutan secara bulatan (bahagian kanan sapuan mengikut pusingan jam, manakala bahagian kiri sapuan melawan pusingan jam). Buat urutan perlahan dari bawah bahagian payudara, arah ke atas, sehingga paras garisan leher. Boleh digunakan sekerap mungkin.
(Lihat Gambar Urutan)
Amalkan minum Kopi Nanduk
Kopi Nanduk adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga. Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Malah ia juga mampu menguatkan otot badan anda. Dengan rasa hebat aroma kopi, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda.
Dengan mengamalkan minum Kopi Nanduk, ia dapat membantu mempertingkatkan daya keupayaan seks anda secara semulajadi. Tahap kesihatan anda akan meningkat dalam jangka masa panjang.
Amalkan menggunakan Losyen Kamar Sutra (Wanita)
 
Waktu Penggunaan :-


Isteri disyorkan menggunakan Losyen Kamar Sutra 1 @ ½ jam sebelum bersama. Losyen akan meresap masuk ke permukaan kulit serta bertindak merawat sel-sel kulit supaya lebih aktif. Hasilnya, keseluruhan kawasan yang disapu akan mampu lebih menguncup (Grip). Manakala aroma herba yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenangkan kepada bau yang lebih memberahikan.
Ketika hendak bersama sapukan lagi sekali Losyen Kamar Sutra di keseluruhan faraj. Ianya bertujuan menambah aura keghairahan dan kelekitan yang akan memberangsangkan anda dan suami.


www.bio-asli.com/daftar.asp?=xtream7

1 ulasan:

  1. Penggunaan yang amat bermanafaat.bukan sekadar keseronokan mahupun kepuasan.ianye adalah sebahagian penjagaan bagi tubuh badan yang memerlukan,secara tidak langsung dapat
    merawat tubuh badan dalaman dan luaran...

    BalasPadam