Isnin, 19 Ogos 2013

BIO_ASLI MINYAK KELAPA DARA ASLI VCOP



                 Minyak Kelapa Dara Asli
             KOD : VCOP
            SAIZ : 150 ml

             Bahan-bahan
              Minyak Kelapa Dara 100%
Cara Penggunaan
Dewasa : 2 sudu makan, 2 kali sehari.
Kanak-kanak : 1 sudu makan, 2 kali sehari.
Kegunaan
Sesuai untuk diminum, disapukan pada kulit,
digunakan untuk hubungan suami isteri
dengan menyapukannya ke seluruh badan.


Definasi Minyak Kelapa Dara
Minyak kelapa dara bermaksud, minyak yang dikeluarkan dari buah kelapa cukup matang melalui proses khas dengan tidak merosakkan struktur asal atau khasiat semulajadi minyak kelapa yang terdapat  di dalam buah kelapa tersebut

MINYAK KELAPA DARA ASLI (PURE) –VCOP

Diproses secara semulajadi tanpa haba dan kimia lain. Terdapat sekurang-kurangnya 9 jenis asid lemak (Medium Chain Fatty Acids) iaitu asid caproic, caprylic, capric, lauric, myristic, stearic, oleic dan linoleic. Kajian sains menunjukkan ianya amat berguna untuk kesihatan manusia sama ada bayi, kanak-kanak, dewasa warga tua lelaki atau wanita. Sesuai diminum, disapu pada kulit seluruh badan, boleh dijadikan minyak rambut atau boleh digunakan semasa bersama hubungan suami isteri dengan melumurkannya ke seluruh badan.





                                                          TESTIMONI

Minyak Kelapa Dara memang sudah terbukti baik untuk kegunaan kesihatan luaran dan dalaman tubuh badan manusia.  Ini diakui sendiri oleh ramai saintis dan pengkaji. Disebabkan rasa dan baunya yang kurang enak, orang ramai agak keberatan untuk mengamalkannya. Di dalam video klip ini En.Ishak akan menunjukkan cara-cara menggunakanVCO bermula dari rambut, kulit badan dan meminumnya. Sekiranya kita benar-benar mahukan tubuh yang sihat, latih diri anda untuk meminum minyak kelapa dara setiap pagi & petang.

Minyak Kelapa Dara herba khazanah alam,baik untuk kesihatan dalaman dan luaran. Dalam jenaka terselit seribu pengertian. Dalam bait kata tersimpul seribu ketakjuban. Dalam setiap gerak mengungkap kesyukuran. Semua makhluk ciptaan tiada batasan untuk menggunakan minyak kelapa dara ini. Untuk luaran atau dalaman,untuk kesihatan. Janganlah menzalimi diri sendiri dek hanya kerana keegoan,kerana malu atau kerana bau. Yang pahit,yang busuk itulah ubat dan yang manis dan wangi itu racun bak kata orang-orang dahulu kala.

Kita merancang Allah yang menentukan. Ibubapa manakah yang sanggup melihat anak yang di lahirkan dan di besarkan mengalami penyakit yang memeritkan. Usaha dan tenaga dikerah mencari penawar. Beratus pakar dan habis wang simpanan tapi tiada penawar untuk penyakit eczema bagi anak-anaknya. Dan kebetulan,seorang pakar memintanya mencari minyak kelapa dara sebagai alternatif terakhir. Dari tahun 2004 beliau mencari tapi pada tahun 2006 barulah beliau berjumpa dengan Bioasli setelah di perkenalkan oleh adik iparnya. Kini,En.Azhar boleh tersenyum gembira kerana anak-anaknya telah sembuh setelah menggunakan minyak kelapa dara dan tahap kesihatan keluarganya turut bertambah baik.

Kerana kecuaian orang lain,kita yang merana. Itulah yang terpaksa di hadapi oleh rakan Pn.Farah di mana anaknya telah koma setelah terjatuh di pusat asuhan ketika berumur beberapa bulan. Doktor mengesahkan sukar untuk anak kecil itu untuk terus bertahan,tapi kecekalan dan usaha ibubapanya untuk melihat anak kecil itu terus bernafas akhirnya membuahkan hasil. Setelah bertemu dengan Pn Faridah,beliau telah menyarankan anak kecil itu di berikan minum minyak kelapa dara setiap hari. Dan setelah beberapa bulan,kesan-kesan positif telah dapat dilihat dan kini anak kecil itu telah sembuh sepenuhnya. Pada hari ini,keluarga tersebut menjadikan minyak kelapa dara sebagai makanan tambahan dan alhamdulillah tahap kesihatan keluarga itu semakin baik.

Minyak kelapa dara turut telah di kenal pasti sebai penawar kepada resdung. Dengan cara meminum dan menyapukan di kawasan resdung itu sekerap yang mungkin,insyaAllah resdung akan berkurang dan akan sembuh sedikit demi sedikit. Ini di sebabkan sifat minyak kelapa dara yang anti bakteria,virus dan sebagainya. Jadi,minyak kelapa dara ini akan membunuh bakteria-bakteria jahat yang menjadi punca kepada resdung ini dan membina dan menmpal kembali lubang-lubang yang telah di hasilkan oleh bakteria-bakteria jahat tadi. Telah ramai yang mencubanya dan salah satu ialah Cik Zamilah dari Kedah yang telah berbelas tahun menghidapi penyakit resdung ini. Setelah menggunakan minyak kelapa dara,alhamdulillah resdungnya semakin sembuh.


                                                  Kapsul Minyak Kelapa Dara


                Kapsul Minyak Kelapa Dara
            KOD : CVCOP
           SAIZ : 80 biji
           Bahan-bahan
              Minyak Kelapa Dara 100%
Cara Penggunaan
Dewasa : 4 biji, 2 kali sehari.
Kanak-kanak : 2 biji, 2 kali sehari.
Kegunaan
Bersifat sebagai makanan kesihatan,
memberikan tenaga tambahan serta
merawat penyakit dari bahagian dalaman.


www.bio-asli.com/daftar.asp?id=xtream7



3,965 
   



1 ulasan:

  1. Minyak kelapa dara bermaksud, minyak yang dikeluarkan dari buah kelapa cukup matang melalui proses khas dengan tidak merosakkan struktur asal atau khasiat semulajadi...

    BalasPadam